Mnpd İnanın ki aynı durumdayız:(( 9 ay 19 günlüğüz biz de..hiç bir şey yapamıyorum evde herşey duruo ,sadcee düzenli ev,temizlik falan imkanı yok :( bütün gün bebeğimle ilgileniyorum babasında bile durmuo yan odaya geçince çığlık kıyamet arkamdan..ben de çok merak ediyorum ne zman geçecek:((