Deletedmom_100 Kızlar oğlum 1 yaşında burnu tıkalı geceden beri uğraşıyoruz doktor ilaç yazdı gönderdi aspiratörle açıyoruz kıyameti koparıyor sakinleşmiyor açmasak böyle tıkalı ne yapmalıyım durmadan burnu tıkalı
Asyaveannesi04 Deletedmom_100 fizyolojik serumla açın, uyuduğunda da nebülazatörle hava verin, benimki de asla tutturmuyor uyuduğunda veriyorum odasını sürekli havalandırıyorum baya iyi geliyor
Nova Deletedmom_100 Evde nebulizatör cihazınız varsa serum fizyolojik ile buhar yapabilirsiniz. Bir de yine serum fizyolojiği burnuna sıkıp temizleyebilirsiniz. Ben önce serum fizyolojik sıkıyorum sonra böyle bir aparatla temizliyorum. Türkiye de var mı bilmiyorum. Baby vac da aldım ama henüz kullanmadım. Hastalıklarda burun temizliği çok önemli ağlasalar da mecburen yapıyoruz.
ayse74fe Serum fizyolojikle burnunu açabilirsiniz şırıngaya çekip burnuna sikin 1 kere ağlar ama rahat nefes alır en azından açılır
ayse74fe aspiratörle zor oluyor hele 1 yaş izin vermiyorlar en iyisi serum fizyolojikle burnunu yıkamak