amseay Merhaba arkadaşlar bebeğim 1.5 aylık ve dün öğlen 12 den Beri altına yapmadı kendini sürekli sıkıyor sanırım kabız oldu ne yapabilirim
Huma_kus34 amseay anne sütü alıyosa bebek kabız olmaz canım o gazıdır bacaklarıyla sağ sol hakaret ettirin gazı vardır 10gün yapmasa normal görüşüyolar doktorlar
sseymanur amseay 10 güne kadar yapmaması normal ama ıkınma varsa belki gazı cikartamiyordir karnına masaj iyi gelir veya buharla bı temiz havlu ısıtıp karın bölgesine biraz bekletmek de iyi geliyr gaz için
Nrgngr amseay anne sütü alan bebekler 10 14 gün normal sayılır. Gaz dönemi başlıyor olabilir gaz masaları uygulayın karnını sıcak tutun
amseay Huma_kus34 anne sütü alıyor ama günde en az ⅘ kere yapması gerekmiyor mu bebeğim dün sadece iki kere tek yaptı
Huma_kus34 amseay şey derler anne sütü yaradığı ıcın bazen yapmaya bılır bizdede cok oluyordu süt Babannem bana öyle dedı bende sevındım gercktende bı kac gün sonra normal yaptı yani endişe etmeyın 🌸
ilaydaaysima amseay 3 4 kez yapacak diue sana kim dedi :) daha küçük bağırsakları bile düzgün işlev yapamıyor anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal :) kendini üzme sıkma
kagan221_ amseay hayır canım ilk zamanlar oluyordu öyle büyüdükçe değişiyor aynı durumu yaşadım doktora söyledim 1.5 günü 2 günü sürüyor kaka yapması anne sütü ile besleniyor ise normal dedi