@hastalanmayancocuk sayfasi var Instagramda..ilk anneliğimde bende oğlum da yaşamıştım..kolik adını bile ilk defa duymuştum..
Oğlum 4 buçuk yaşına yaklaşıyor. Bu sayfayı gecen sene farkettim. Kadın hem diyetisyen hem hemşire.. ilgi alanı organik beslenmesi ve bağışıklık güçlendirme. İlaçlarla değil doğal yollardan çözümünü bulmaya başlıyor. İlk çocuğu 8 yaşında. Bende tecrübesizlikten kolik olduğunu sanirdim.. meğer koliklik diye bir şey yokmuş. Yediklerimizle alakası varmış dedi..yediklerimiz eğer karbonhidrat ağırlık olursa çocugun bağırsaklarinda intolerans oluyor. Sindiremiyor,gaza dönüşüyor..eğer anne proteinden zengin beslenirse, sabahları bol yeşillik yumurta zeytin peynir ceviz gibi , öğlen ve akşam sebze yemekleri et tavuk balık gibi beslendigimde tum gaz sancıları bıçak gibi kesildi dedi. Ahh uykusuzluktan sürekli ayak üstü abur cubur atistirirdim. Ya da ekmek arası biseyler yapardim. Bu bilgi benden geçti lakin yeni annelere hep anlatırım. Kuru fasulye nohut lahana brokoli karnabahar gibi sebzeleri gaz yapıyor diye yemezdim.meger karbonhidratlar yapıyormus. Sütün olsun diye tatlı yememi söylerlerdi. Eğer yemek yiyemiyorsam çikolatali ekmek yerdim ki süt olsun. Ne kadar yanlış beslenmisim..tabi çocukta gaz olur 🙄