15 aylık bebeğim doğduğundan beri emzirerek uyutuyorum. 2 gündür uyku vakti geldiğinde emmeyi reddediyor. Bebeğim sizce emmeyi mi bırakıyor yoksa emzirirken yanlış bir tepki falan mı verdim acaba da emmek istemiyor? Aramızdaki bağ zarar görmüş mü demek oluyor bu ya kafasını çeviriyor hayır diyor sürekli