Ayy benimki de öyleydi ne olduğunu bitene kadar anlamıyorsunuz 😂 ikiside olabilir
Bizim ki de sürekli elleri ya kulağında ya ağzındaydı diş dedik ama 8,5 aylık olunca çıkmıştı dişi
Yani atak döneminden dolayı yaşamıştık biz o uykusuz geceleri
Gerçi şuan o atağı arar olduk 8-9. Ay daha da zorlu geçiyo bizim 😔