hilalkurt25 Bebeğim 6. Ayına giricek 4. Ve 5. Aylarında göğsüm iyileşmişti iyileşmesine rağmen ben kremi yinede kullandım kurudukça aynısı olmasın diye ama yinede çatladı özellikle sol göğsüm şükür sağ göğsümde olmuyor artık ama sol göğsümden çok çektim hala çekiyorum neredeyse bütün herşeyi kullandım ilaç v.s sizler neler kullandınız da geçti ve bir daha olmuyor
Asya-06 hilalkurt25 doğum yaptığımda eczaneden almıştım yarım tüp kullandım sadece. Yanında elenatal da aldım ikisine 700 civarı verdiğimi hatırlıyorum
ozah Dryaanr lansinoh hemde silinmesi gerekmiyor ben yine atletimle o an hafifçe silip emziriyorum, çok tavsiye ederim hiçbirşeyin olmasa bile her gece yatarken sür gündüz pek mümkün olmuyor
hilalkurt25 Dryaanr lansinoh bana fayda etmedi canım ama kantaron yağını denemek isterim tabi iyi gelecekse inşallah
hilalkurt25 ozah teşekkür ederim ama lansinoh çok kullandım fayda etmedi bana lanolin de kullandım oda etmedi bu sefer eczane de satılan ilaçlara geçtim en son hamazinc kremi verdi o iyi gelmişti ama yine çatladı bir iki kez sürmeyi unutmuştum o sıra oldu belkide şimdi yine sürüyorum
RRaahimee Tek cagreyi göğüs kalkaninda buldum ben hassaslastiginda takıyorum kendini toparlayan kadar nemli bırakıyor zaten ne bı kreme gerek kalıyor nede başka bişeye
Strong_mom Lansinohu ben de kullandım fayda etmedi, tereyağı sürüp üstüne bir şeyler koydum ki üstüme bulaşmasın, emzirmeden önce ılık su ve sabunla yıkadım. Çok iyi geldi hemen iyileşti. Kantaron yağı da faydalı gelebilir. Faydasını görenler olmuş
RRaahimee hilalkurt25 gümüş kapak kullanmadım ben göğüs kalkanı kullandım emzirene kadar kadar eğer ki almışsa beklediği için onu döküyorum mecburen plastiğin içinde fazla beklediği için kalkanı temizliyorum emzirirken aktip birikeni de iciriyorum
Derya-Anne hilalkurt25 sarı kutulu hametan vermişti bana kadın doğum uzmanım çok iyi gelmişti gündüzleri de lansinoh kullanmıştım ama hametanı sürdükten sonra emzirmeden önce ılık suyla göğüs ucunu yıka öyle emzir canım geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşir