Selamben_ Bi 4 gündür falan ayaklarımın altı yanıyor sicak basiyor ayaklarımi .neyden kaynaklı acaba sizde de oluyor mu havalar serinleri ama sıcak geliyor afedersn iccamasiryla uyuyorum sadece.