Canım çok kalın giydiriyorsun Allah korusun havale geçirir ve iyi birsey değil ben Londra’da yaşıyorum burada doktorlar haftalık kontrole gelirlerdi ilk doğumda 1 ay boyunca ben şapka takardım eldiven felan ebe kazardı hemen cıkartırdı iyi ki de onu dinlemişim şimdi anlıyorum araştırdım iyi değil sadece göğüs ve sırtından üşüyüp ğşümedigini ablaya bilirsin , kafa terlemesi çok normal tabi biraz da fazla giydiriyorsun onu biraz azalt isilik olur .