Barlasmothers Ben oğluma hiç fisher price oyuncağı almadım açıkçası.13 aylık ilk oyuncağı pazardan telefon almıştım ve çok severdi 6 ay oynadı diyebilirim .Ve anaannesi birbirine geçmeli kovalar ,legolar,birkaç oyuncak almıştı .Onları hepsini bir bir vermiyorum .Tek tek çıkarıyorum ki çabuk sıkılmasın diye .Yuvarlak topları çok seviyor tepip geziyor .Yani çokta param olsa sadece ses çıkaran bir oyuncak alınmasına karşıyım .Onun yerine 400 liraya o kadar güzel eğitici puzzle ‘lar.Magnetler var ki .Çocuk bu ,onlar için harcadığın paranın hiçbir önemi olmuyor .Onlarla manevi olarak ne kadar ilgilendiğimizle ilgileniyorlar.Yani 30 liraya pazardan aldığım telefonla bile mutlu olmuştu çok seviyordu böyle örnek verim size ☺️Başka çocuklar da birşeyler görüp kendinizi zorlamayın lütfen .Daha ufak zaten .Allah uzun ömürler versin hepimizin yavrusuna ❤️