selintur07 ilk hamileligimi ogrenince çok üzülmüştüm, oğlum daha bebek diye. Sonra kendime kızdım bu bebeği ben istemiştim sürpriz bebek değildi, beraber buyusunler istedim. Sonra bir silkelendim, kötü düşünceleri at kafandan olacak güzel şeyleri düşün. Başlarda çok çok zorlanacaksin buna hazırlıklı ol ama geçecek. Mesela artık beraber oynamaya başladı benimkiler, kavga da ediyorlar ama yaş araları az olduğu için oyunda oynayabiliyorlar. Oğlumla 1 sene güzel ilgilenemedim gerçekten ama şuan çok güzel tolere ediyorum. Mesela oğlum ilk okula başlayınca kardeşi büyümüş olucak ve oğlumla yeteri kadar ilgilenebilecegim. O dönemler çocuk için çok onemli. Şuan bu tempoya alıştık bir seferde buyuyecekler rahatliyacaz. Sonra onlarla gezip tozmak çok daha rahat olacak ☺️