Serenkrglmz valla keşke ikiz üçüz olsun isterdim, hala daha istiyom bi ikizim veya üçüzüm olsun diye. doğum gebelik çok sancılı geçmişti benim ondan 1 kerede 2 3 çocuk doğurmak daha kolay olur diye. büyütmekte sıkıntı ama biz 4 kardeşiz dağınık dağınık büyümüşüz, en küçüğümüz büyükleri çok tanımaz, ondan istiyorumki kalabalık aile olalım. böyle cıvıl cıvıl olsun. e nihayetinde ölüp ölüp gidecez geriye kardeşler kalacak birbirlerine destek olurlar