minnosonnesi bizim evde 20 21 derece LC den 2.5 tog uyku tulumu aldım bir sefer giydi zaten. O gece aşırı terlemiş sabah sırtı buz gibiydi bir gün sonrada bronşit oldu o gün terledgi için mi bronsit oldu acaba diye kendimi yiyip duruyorum. Birdaha giydirmedim korkumdan. Çok şükür oğlum atlattı şuan çok iyi ama birdaha giydirmen param çöp oldu. LC nin uyku tulumları terletiyor diye şikayetler okudum googdan. Acaba çok mu kalın aldim diyorum ama etikette yazan oda sıcaklığına göre aldım