anniiiii Ben normal doğum yapmadım sezaryen yaptım. İnanılmaz sırt ağrılarım oluyordu, 2 tane fıtığım varmış. 8 yıldır evde kedi bakan bana kedi alerjisi şoku geldi, 20 aydır bağırsak problemim bitmedi normal şartlar altında tuvalete çıkamıyorum ilaçla çıkıyorum. Ta çocukluğumda ciğerlerimde lekelenmeler olmuş lazerle yakılmıştı 20 yıl sonra tekrar ciğerlerimde lekelenme var. Ben de diyorum bir daha asla ne hamilelik ne doğum istemiyorum.