Nezahataydn Arkadaşlar kızım 2.5 aylık doğumdan sonra hemen adet olmaya başladım. Bitti kısa süre sonra yeniden başladı. Bu dönemde de kızımın emme sorunu oluştu. Emiyor ancak eskisi kadar değil zorlayarak. Adet ile ilgisi olabilir mi yaşayan var mı?
beyzacmvrc Nezahataydn adet iken sütün tadı değişiyormus canım Bide azalma oluyor.sutte Bende senin gibi doğumdan sonra hemen adet oldum
AybarsDemirinAnnesi Şuan bende regliyim bebeğim sık sık uyaniyor heralde doymadgi için. Adetken süt mü azalıyor yani. Tadiniz degistiginj duymustum ama