Bebeğim 70 günlük ve ilk 50 gün kanamam oldu (10 yoğun 40 standart adet gibi) , 10 gün lekelenmem oldu ve hiç kesilmeden on gündür günde 8-10 ped çok yoğun bir şekilde kanamam var daha yeni azaldı . Doğumumdan beri kanamam var iki ayda 10 kilo vermişim ama vitamin ve kan ilacı kullanmaya devam ettiğim için kan değerlerimde hiç bir sıkıntım yoktu , regl oluyormuşum bu on gündür onu da teyit ettik doktorumuzla yani herşey normalmiş tedirgin olmanıza gerek yok . Vücut ve bünyeye göre değişiyor . Yine de telaşlanmasan tansiyon düşüklüğü yaşamamak adına doktorunuzla görüşün bu süreç olumsuz geçmesin emzirme döneminde yitirmeyin kendinizi