Askmeyvesininannesi hastaneye gittim zaten yazarken ben ama daha önce de iki kere gitmiştim ve bugün gittiğimde de yine beni çok tatmin eden bi sonuçla dönmedim kızarıyor koşa sürede sönüyor alerjik olduğu düşünülüyor amaa Buraya yazılacak ve yazılmayacak konular diye bi kavram olduğunu da düşünmüyorum Burası öncelik bebekle ilgili herkonuya açık bi form bence sonuç olarak ben üç farklı doktor ve hastaneye gitmişim hepsi genel bi sonuçta..ama olurda birininde de başına gelmiş ve başka türlü bi sonuç almış olabilir farklı bölüm ve yollarıda bu şekilde takip edebilirsin mesela.. Formun mantığı da hasta doktor ilişkisi gibi bişi de diil bunun bilincindesinizdir diye düşünüyorum ki ben bu bilinçle burdayım. Herkesin bebeği bir başkasından çok kendine kıymetlidir bir başkasından çok kendi en iyisini, olması gerekeni kendi bebeği için düşünüyordur bunlardan da emin olabilirsiniz sadece ben ve benim bebeğim demiyorum tüm annelerin aynı hissiyatta olduğunu düşünüyorum bence sizde önce bunu bilip düşünerek yazın form içi tüm yorumlarınızı..