Kızlar selam
Aslında normalde molfix pure soft kullanıyordum memnundum da ama kayınvalidemler prima aktif bezden almış şimdi onu kullanıyorum. Bu bezde idrar kokusu çok geliyor bana ya da acaba çocugumda baska bir sorun mu var diye düşünmeye başladım. Mesela altını değiştirirken birkaç kez elime ya da alt değiştirme pedine yaptı orada koyu renk görmedim idrarı ya da koku da yoktu ama primada 1-2 saat içinde idrar kokusu geliyor acaba birtek bende mi oluyor yoksa genel bezle alakalı bir sorun mu? Yaşayan var mı benim gibi? Bebeğim 3 aylık bu arada. Enfeksiyondan korktum ama ateşi vs yok bu arada.