Sarikuzumalp Eceerva İlk kez duydum desem. İyi yönde mi kötü yönde mi? Yani spor her zaman faydalıdır sanmıyorum emzirmeye bir etkisi olsun.
Eceerva Sarikuzumalp @ Aaayysseee laktik asit birikiyor vücutta hani hamlandk diyoruz ya ağrımz oluyor ya laktik asittten. O da sütun kalitesini bozuyormş bebek emmek istemiyormuş😔diyet yapsam az olan sütüm kuruyacak spor desem yine olmuyr ne yapacam ya ben