SmAtaberk22 İyi akşamlar anneler bebeğim 4 aylık emziriyorum sütüm yetmiyor gibi önerileriniz yada anne çayları varmış kullanan varsa yardımcı olabilir mi?
nescafebagimlisi humana still tee kullanmıştım faydasını görmüştüm ama bebeğim meme reddi yaptı ve o çaylarda artık karaborsa oldu maalesef
nescafebagimlisi Satış postu değil biliyorum ama elimde açık bir paket mevcut aralık 2023 de tarihi bitiyor aldığım fiyata koydum yanında çok az da rezene çayı var gardrops hesabımda mevcut isterseniz ya da damlalar varmış eczaneye de sorabilirsiniz