Aleyunll bebeğim 5 ay 23 günlük doğduğunun 4. Gününden beri hipp combiotic ile besleniyor kusma, gaz, kabızlık gibi sorunlar hiç yaşamadık.
- Günü tamamladığımız da ek gıdaya başlarken 2. Numaraya geçiş yapacağız hiç mamayı değiştirme gibi bir düşüncem olmadı memnunum çünkü.
Aptamil diğer tüm mamalara göre içerisinde en çok şeker barındıran mamaymış o yuzden bizim doktorumuz ve hastanedeki yenidoğan hemşireleri önermemişti