Biz uzun araştırmalar sonucu ve doktorumuzun da tavsiyesiyle Evolvia’yı seçtik. İçeriği ve besleyiciliğinin çok iyi olduğunu düşünüyorum. Kilo alımımız çok iyi gidiyor, gaz-kabızlık yok bence bir mamanın sahip olması gereken bütün özelliklerini taşıyor. Gönül rahatlığıyla Evolvia’yı tavsiye ederim.