unlusura ben progo Lucca aldım aşiri memnunum 3 kademe yatış pozisyonu var( onu daha hiç kullanmadık. Gerekli gereksiz tartışılır) 3 kademe yüksekliğini ayaryabiliyorsun. İki ayaktada tekerlerleri ve freni var tercik etme sebebim de bu olmuştu. O yönden iyikide almışım diyorum.