pruplem Merhaba tecrübeli annelerim, kasımda oğlumuzu bekliyoruz inşallah. Evde ne giydirmeli uyku tulumu almadık almak gerekir mi . Tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim. Dışarısı için 2.5 Tog diye biliyorum ama bu konuda ve uygun değil sanırım ..
Vera094 pruplem yeni doğduğunda uyku tulumu rahat olmaz diye düşünüyorum. Zaten pek hareket etmiyorlar uyurken üstünü örtüyordum açılmyordu. Hafif kundak gibi düşünün sıkmadan. Üstüne bir kat giydirip bir ince örtüyle sarıp üstüne bitane battaniye örtüyordum. Yeni doğan Kasım aralık için söylüyorm üç aydan sonra uyku tulumu daha iyi olur nence
Mommy16 pruplem ilk etapta ihtiyacınız olmuyor zaten yeni doğan üstünü açamıyor ama 4 5 aylıkken başlıyor ihtiyaç durumu hareketleniyorlar çünkü. Uyku tulumu hepsine şart bide evin normal sıcaklığına göre tog değeri ölçülüyor benim evim çok sıcak olduğu için ben 0.5 yada 1 tog kullanıyorum yetiyor bize.
Bugleminannesi28 pruplem bebeğim Kasım doğumlu ev doğalgazli olduğu için sorun olmuyor ayrıca bebekler çok sarilmamali isilik olabilir soğuktan değil sıcaktan hasta olur ben evde askılı atlet ince ikili ayaklı takım giydiriyordum yada atlet üstüne ayaklı tulum . Dışarıya çıkarken de kalın kışlık tulum almıştım evdeki ince kıyafetinin üstüne kışlık tulumu geçirip cikariyordum kış boyu bir kere bile hasta olmadı genelde ev 21-22 derece olmalı
Byzszk13 Uyku tulumu yenidoğanda gerek yok bence canım zaten koyduğun gibi buluyorsun. Normal tulumlardan giydirirsin bende öyle yapıyorum