Uyku düzenimiz hiç olmadı yani yapamadık sabah erken kaldırdım gece 12 de uyudu sabah uykularını uyutmadım yine 12 de uyudu yapamıyorum sanırım bu düzen rutin konusundw iyi bir anne olamıyorum.Şuan 5 bucuk aylık ve sabah 10 da kalkıyor saat 12 hala uyanık uyudukça evi temizle yemek yap derken kendime ayırıcak hiç zamanım bile yok oğlumun bir gülüsü yeter tabi ama çok mutsuzum kendime bakamıyorum😭