Mihranimmm 25 günlük bebegim gaz sancısı mi nedir bilmiyorum uyuyamıyor..dalıyor yatiriyorum 5 dk sonra öyle bir ağlamayla uyanıyor ki anlatamam. Ne yapacağım bilmiyorum.. gaz damlası aldım ise yaramadı var mı başına gelen
Birdunyabircennetannesi Mihranimmm Gaz sıkıntısı çok yaşadık Maalesef zamanı gelince kendi bitiyor 3 ay kadar sürdü bizde Yapmadığımız hiçbir şey kalmadı masaj damlalar vs ama geçmiyordu Masaj birazda olsa rahatlatıyordu internetten gaz için masajları izleyin uygulayın isterseniz
jap Mihranimmm çişli bez sayısı 5 6 ise gazdır. Ne kadar çıkarsa da olur bazen. Akşamları banyo yaptır masaj yap öyle uyut