Biz de alti aylikken yaptirdik. Dr ertesi gun bantli sargi bezini cikartin demişti zaten cisiyle yarisi kalkmisti. 5 gun boyunca bardak kullandik her bez degisiminde degistiriyordum. Beze ve kakaya temas etmemesi icin. Bardağı birakinca daha hizli iyilesti. Batikon akitiyordum her alt değişiminde. Gecmis olsun sizlere de