Arslann Uyutuyorsunuz oğlum2 yaşında mama içiyor hala ama bırakmak istiyorum genelde uykuya geçişlerde içiyor ama yinede artık keşke koparsam diyorum
livanurvealpinannesi61 Arslann ben kızım da 27 aylıkken mamayı bıraktık süt verdim ama süt sağlıklı değil direk mamadan kesmek daha doğru. Oğlum da 2 yaşında emmeyi bırakınca uyurken mama içiyordu 33 aylık sadece akşam içerse içiyor.
Efy Alışkanlık oluyor bi süreden sonra ben kızıma mamayı sütle bıraktırmıştım mama yerine süt içiriyordum yatmadan önce 3 yaşına kadar içti