nura 1 yaşından önce tuz, salça, baharat, şeker vermedim. 1 yaşından sonra ise az az tuz ve salça kullanmaya başladım. Baharat olarak da acı olmayan baharatları kullanıyorum. Şeker hala kullanmıyorum. İlk 1000 gün şeker kullanımını tavsiye etmiyor doktorlar. Yemeklerinde zeytinyağı kullanıyorum ve 1 yaşından önce hep ayrı yemek yaptım. 1 yaşından sonra yavaş yavaş bizim yediğimiz yemeklerden yedirmeye başladım ama yine de çok yağlı, tuzlu, salçalı yapmıyorum yemekleri. Mideleri hala hassas ve bu yüzden siz doğru olanı yapıyorsunuz. Geçmişte öyle yapılmış olması yapılanı doğru kılmaz. Şimdi her şey çok değişti çok gelişti. Bilgiye ulaşmak daha kolay ve böyleyken neden değerlendirmeyip geçmişte ki hataları tekrarlayalım. Siz bebeğinizi düşünün. Önce onun sağlığı sonra diğerleri