Eskiden markalar yapmıyordu ek gıdaları arkadaşlar, nasıl büyüdüyseniz öyle yapın. Yulaf yememişim çok da elzem değil diye düşünüyorum. Evde mayalarım yoğurdumu, alerjik ürünlere dikkat ederim. Köyden acısız tarhana oh mis. Çorbalarını günlük yaparım.