Beraninannesii İki marka arasında kaldım kızlar birincisi Kiwi diğeri ise Bissell portatif olanlara bakiyorum az yer kaplasin istiyorum kullanan varmı aranızda.🤗💁🏻♀️
Deletedmom_110 Beraninannesii ev tipi kiwiii kullandım çok güzeldi deterjanını kaliteli almıştım yatak halı herşey yıkıyordum çekim kuvveti de güzel makuldü fiyatı
Kerem_k1 Beraninannesii bende geçenlerde aldım arnica hydra rain diye evkurdan aldık. Büyük ve yer kaplıyor ama emiş gücü iyi sesi çok yok fiyat olarak da 5000 di. Bi göz atmanızı öneririm.
Beraninannesii Yesillimon Sevgili eşime koltuk yıkatalım dedim oneri olarak makina alalım dedi hemen araştırmaya girdim 🥲😅
Beraninannesii Deletedmom_110 Öncelik olarak çekişi iyi olsun istiyorum fiyat farkı ikisi arasında 1000₺ gibi bir rakam var çok teşekkür ederim yorum için 🌸😇
Beraninannesii Yesillimon Arabayı ve k.valideminkileride yikarmisiz hem 😅 Mantıklı aslında almışken yataklarida yıkarım oh miss 😅
Beraninannesii Kerem_k1 Güle güle kullanın 🌸 büyük istemiyorum çünkü ciddi anlamda koyacak yerim yok alırsam kayınvalidem de bırakmam gerekecek oradada her gelen kullanmak isteyecek adı benim tadı herkesin Olacak 🥲
annediyebiri Beraninannesii merhaba hangisini aldınız bende bisseli inceliyorum hangi modelini alacağıma karar veremedim