pinkooo_02 benimde iki gün gecikti inşallah olmaz ya çok korkuyorum bende yarın sağlık ocağından alıyım test dedim daha 13aylik bebeğim zaten 9 yaşında da kızım var yeter diyordum ama işte benimde sizin gibi korunmasız bunlarda tam koruma sayılmıyor yani 😔🥴