ssunacicek bende sizin gibi hep endişeliydim o kalkmaması a rağmen alarm kuruyordum aç olmasın diye sonra doktorumla konuştum kilosunun gayet iyi gittiğini söyledi. Acıktığında zaten o uyanıp belli edecek dedi gerçekten de öyle oldu uyumadan hemen önce besliyordum bidaha sabah ne zaman kalkarsa. Hiçbir sorun yaşamadık . Sizin dediğiniz gibi benimki de uyanmıyordu zaten gece kalktığımda ben uyuyan çocuğu doyurmaya çalışırdım. İsterseniz deneyin 1 ay kilo takibini yapın ona göre devam edersiniz çünkü uyuyan çocukta bi nimet yani 🥰