Bebeğim doğduğu günden beridir katıla katıla ağlıyor süt alerjisi olduğunu söyledi doktor belirtilere göre. Diyete başladım fakat biraz azaldı ağlaması ama hala çok ağlıyor. Süt ve süt ürünleri tüketmeyi bıraktm ama çoklu besin de olabilir neler yememeliym. Bu ağlama krizleri ne zaman geçer artık psikolojik olarak çöktüm diyebilirim 😞😞 hiç iyi değilim. Alerjik bebek anneleri sizin ağlama krizleriniz ne zaman geçti 😞