75 ile dogum yaptim hamile kalmadan önceki halim 54 idi simdi 52 51 öyle geziniyorum ama daha zayifliycam diye ödum kopuyo emziriyorum cok zayifligi hic sevmiyorum ne yapmam gerekiyor acaba ne tüketmem lazim nasil beslenmeliyim gören nolmus sana diyo valla 😅🙄