beyzacmvrc aynı sıkıntı bende de var park yatak başlarda reflü yatağı ile hep yanımda yatırdım sonra park yatakta bir süre yattı ama yaza denk gelmişti üşüme sıkıntısı yoktu şimdi kızım büyüdü 8,5 aylık park yatağım kademeliydi benim 6. Aydan sonra en alt kademeye geçtik büyüdüğümiz için ama yanlardan çok soğuk geliyo ve yorgan örtmeye korkuyorum mecbur aramızda yatıyo yine ama böylede ben rahat değilim napıcaz bilmiyorum