Femme1 Enlsr önce aptamil kullandım çocuğumu mahvetti gazdan bebelac gold aldim iyiydi ama kusma yaptı sma optirpto geçtik gaz yapmiyor iciyor da severek 2 3 günde bir de kaka yapıyor bazen 1 günde 1 belli olmuyor max 3 . Gün yapiyor
ENAU Enlsr doğduğundan beri mama ve süt şeklinde besleniyor.hatta çoğunluk anne sütü alıyo canım ama dediğim gibi her bebekte aynı etki olmuyor.inşallah size yarar da bebişe iyi gelir 😍
Evoss Hem emiyor hemde 2 aydır mama takviyesi yapıyoruz ilk önce aptamil ile başladım ama cok gaz yaptıgı için sma optipro a geçtik su an bebegim 5 aylık ve hiçbir sorun yapmadı kakasını da gayet güzel yapıyor gaz problemimizde yok