Muti- geçen civilden alışveriş yaptık iki takım aldım kadife güzeldi bi kışlık pijama takımı aldım ama hafif öyle ağır şeyler almadım özellikle peluş alt pijamalar falan sıcacık tutuyor bacaklarını onlardan aldım tulum alcaktım fakat benim oğlum 4 aylık ve sıcağı seven bir çocuk değil o yüzden almadım çünkü sıkıya sıcağa gelebilen çocuk değil 🙄