Gurses112 Kızlar dikey süpürge almayı düşünüyorum malum bebekli olunca diğerini çalıştırmak ölüm gibi kullandığınız memnun olduğunuz varsa önerebilir misiniz acaba 🫶
Sherlock1180 Gurses112 dyson olan her model ben böyle bir süpürge görmedim abartmiyorum v 15 olay bence ama şimdi gen 5 çıktı fiyat olarak da oek fark yok benim.aldığım zaman o.olsaydı gen5 alırdım o kesin verdiği para son kurusuna kadar helal dyson da
Sumak4104 Gurses112 valla ben bosch 711 aldım ama daha gelmedi aşırı memnun kalan vardı baya tavsiye edenide gelince görücez bakalım
Colakmuge Gurses112 kullandığım ve memnun olmadığım bir markayı söyleyerek size yardımcı olabilirim Arçelik mor olan dik süpürge kesinlikle memnun değilim şarj problemi var servisinden de hiç memnun değilim
Sumak4104 kukuliiii çok ama çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim elim ayağım oldu büyük süpürgemi o geldikten sonra sadece iki defa kullandım o kadar diyim
kukuliiii Sumak4104 bende dün aldım canım denedim şarjdan sonra beğendim 20 dkda bütün evi üstten süpürmüş oldum ama şarj çok hızlı bitiyor tabi o sıkıntı bitek