Tugbaaydn Benim de kızım aynı aylarda. Tabiki normal. Her bebeğin gelişimi farklidir. Kimseyle kıyaslama. Benim kızım çok erken desteksiz otururdu. Hatta bana çok kızlardi bel kemikleri baticak diye. Takmadim. Şu an desteksiz oturuyor. Fakat çok geç etrafina döndü. Rahat 2 haftadir yapiyor. Kusursuz yapamiyor ama. Abimin oğlu 3 aylıkken döndü. Zamani var. Senin bebeğinin sağlığıyla ilgili bi oroblemi yoksa bence şu anin keyfini çıkar. Çünkü oturmaya başlayınca yüz üstü düşmeleri çok olucak. :)