Di_26 Değerli anneler iyi akşamlar hepinize 2,5 aylık kızım var istanbulda yaşıyoruz gece uyurken bebeklerinize şapka takıyor musunuz acaba merak ettim ben takmıyorum ama sanki üşüyor gibi geliyor bana
beyzzsenturkk_ Di_26 ben ne zaman şapka taksam kızım gece yüzüne kadar çekilmiş şekilde ağlıyordu yenidoğandan sonra şapka takmayı kestim maalesef ani bebek ölüm sendromuna karsılık bence gerek yok en kötü yattığı beşiğin korumalığı vardır soğuk geçirmez zaten ben uyku hali hep korkarım böyle seylerden göremezsem farkedemezswm diye
KrasavcikMalcik Di_26 Bizimki asla sevmez şapka takmayı doğduğu günden beri hiç başına şapka takmadık. O yüzden şapkasını takınca çıngar çıkarıyor ağlıyor😃
[silindi] Di_26 gece şapka takıldığını ilk defa duyuyorum hiç aklıma gelmezdi. Bence tehlikeli olabilir gece takmak. Evin içinde o kadar şapka takıcak kadar üşümez ki
Di_26 beyzzsenturkk_ bende oyle hiç takmadım ama düşündüm kendice üşüyor mu acaba evde çok soğuk değil aslında yani kafasını sağ sola çeviriliyor şapka takmak pek güvenilir gelmiyor
beyzzsenturkk_ Di_26 ben üstünü bile örtemiyorum bi keresinde kafasına kadar çekmiş vaziyette çırpınırken buldum bi de farkettim ki bebeklerde yüzü kapalıyken istemsiz nefes almayı bırakıyorlar nefeslerini tutuyorlar 9 aylık mesela yüzüne bişey örtünce hala aynısını yapar o gün bugundur cok nadir örterim yarısına kadar zaten yorgun oluyoruz kendimizden geçiyoruz allah korusun
Kajuhan Di_26 alıştırmayın bebeğin gögsune ve sırtıne bakın eğer soguksa ozaman usuyordur yanakların ellerın soguk olması usudugu anlamına gelmez
Vera094 Di_26 uyurken takmayın yüzü kapanabilir. Zaten bebek kafadan üşümez ya da ısınmaz ki. Göğsünden ve ensesinden kontrol edin sıcaklığını
ShuraMeyra Di_26 40 i ciktiktan sonra sapma mapka takmadim. Niye ususunki oyle alistirmayin cok rahatsiz edici bisey sapkayla yatilmaz hic yenidogan olsaydi tmaam ama buyumus bebeginiz. Hatta vucudunda ekstra olcak bisey bile istemiyorum geceligi tulumu uykuya uyumlu olan seyler olmali. Dikislerine bile dikkat ederim o derece😂
Bebegimm1 Di_26 şapkayı evde değilde dışarda takıyordum oda soğuk havada evde şapka sıkar eder başı terler rahatsız olur ayrıca yüzünüde kapatabilir biraz rahat şeyler giydirirdim üşüyüp üşümediğini yada terlediğini göğsüne bakar ona göre giydirirdim fazla hiç giydirmezdm
TubaB Di_26 ilk zamanlae takıyordum . Ama kafasının öok terlediğimi farkettim ve bıraktım. Teri şapka çekiyor ve sonra kafasında soğuyor o ter. Sizin de bebeğinizin kafası terliyorsa takmanızı önermem. ❤️
de25 Di_26 bizim bebeğimizeylül de dünyaya geldi evimiz sobalı ev 40 I çıktıktan sonra sürekli ağlıyor sürekli uyuyamıyor falan biz neyse tulum aldık şapka taktik hatta gözlerine kadar çektim şapkayı bir uyumaya basladi meğerse çocuk üşüdüğünden uyumuyormus onu anladık
Femme1 Di_26 oğlum 4 aylik olucak asla izin vermiyor . Banyo sonrası takım diyorum kulakları kapansın yada dışarı çıkınca takımların sapkalarini takıyorum bağırıyor istemiyor. Ama swet’lerin sapkalari bol onları takınca rahatsız etmiyor. Beyefendi sıkıntıya gelemiyor