Cancu1616 Arkadaşlar bebeim 9 aylık sanırım uyuz oldum emzirirken uyuz olan var mı tedavisi sırasında emzirebiliyormuyuz
Sinemeyra Bence hemen karışım kullan sadece karışımla geçiyo bebeğin olmasın çünkü bebeklerde daha zor çok geçmiş olsun bende hamileyken yaşadım