Hatice_ bebeğiniz 7 aylıktı sanırım daha önceki postunuzda yazmıştım
d vitamınden olacağına pek sanmıyorum şimdiye kadar böyle bi sorunla karşılaşmadıysanız eğer de
Bol su içirin ek gıda kabızlık yapıyor kızımda çok kötü kabız dı duphalac bizde kullandık işe yaramadı bağırsak düzenleyici kullandık düzene girdi yeni başladık sayılır fayda etti halada devam ediyoruz
emziriyorsanız sizde bebeğiniz de bir müddet kabız yapıcı şeylerden uzak durun yiyeceklerinin için de zeytin yağı atmayı ihmal etmeyin
geçmiş olsun zor kabızlık