4 yaşında kızım daha önce kulağını deldirmiştik deldiklerinde taktıkları küpe kuşağında kaldı bırakmadı çıkaralım bi süre sonra çıkardık yara olmuş krem filan sürdüm geçti bi daha bırakmadı küpe takalım yine deldirdik 20 gün filan oldu arada krem sürdüm bugün o küpeyi zorla çıkardım kulağına asla el değdirmiyor yine yara olmuş çok üzüldüm aynı şeyi yaşayan var mı