nur_ada Selam kızlar 5 aylık bebeğim var, gece üstünü hiç örtmüyor e malum kış geliyor, evim 22-23 derece civarında. Uyku tulumu kullananız varsa öneri yapabilir mii ?
Linaamom nur_ada e bebekten uylu tulumu kullanmıştık geçen sene çok güzeldi doğalgaz yanarken ev baya sıcak oluyor o yüzden 1 tog almıştım. 2,5 tog doğalgazlı evde terletir baya bebeği 1.6 lar var veya 2 tog onlara bakabilirsinz
BirDuaMeselesi nur_ada daha bugün e bebekten 2.5 tog aldım evim soğuk oluyo kışın giriş kat diye ee zaten geceleri de soğudu hava iyice zaten her yerde de aynı fiyattı şuanlık bir zıbınla tulumu giydirdim kışında ince bir badi birde tayt giydiriyorum içinden zaten
hilalhsnygt nur_ada Eğer ayarlanıyorsa evin derecesini sabit 22 tutup 1.6 alabilirsiniz bence 1.0 tog uyku tulumu aralık ocak şubat soğuklarında yetersiz kalıyor bence ( benim evim 1.kat bize yetersiz)
nur_ada Linaamom modelleri filan varmı yoksa direk normal uyku tulumu mu instagramda filan da görüyorum farklı farklı kafam karıstı ya
Linaamom nur_ada evin sıcaklığına göre tog değerleri oluyor 1 tog en düşük ince model evinizin ısısına göre bakın hangisi uyuyorsa onu alın
BirDuaMeselesi nur_ada denedim ve onay aldı benden keşke 5 yaş alsaymışım büyük ihtimalle 5 yaşta alırım sıcacık uyıdu bide ben kaygısız uyudum miss yinede ince battaniye örttüm üzerine ama onu da açtı ve uyandığında vücudu sıcacıktı
annedemir oğlum 10.5 aylık uyku tulumlarını büyük mü alıyorsunuz bi de ev 22-23 civarı olursa 1 mi almalıyım 1.6 mı bilemedim
Purplemommy LCW ve e bebekten aldım birer tane ikiden de gayet iyi 2 tog aldım ben evimgiriş kat ve bingöldeyiz kışlar soğuk geçiyor gayet sıcak tutuyor üzerini örtmeden yatırıyorum 🥰
Sapsalanne Kidzee 1.6 toglarını kullanıyorum Lcw 1.6 ve 2.5 (Kidzee farkı kalitesi çok belli fakat fiyatı düşünürüm derseniz LCW alabilirsiniz.)
edafmo nur_ada arkadaşım hellobaby e bebek in 1.5 yoğun olanlarından verdi onu kullanıyorum şuan ev 20-22 derece arası değişiyor ben çok memnunum. Çok sert kış geceleri için de lcwa dan 2.5tog aldım onun da kumaş ve kalınlığı güzel
ArdisinAnnesi Bizim evde camlar sorunlu ve kiracıyız hava geliyor gibi diye 2tog ve 3 tog e bebeğin aldım .2 togu atlet zıbın ve çorap üzerine giydirdim dün gece ve 1 yaş bayağı büyük almıştım 😅Rahat uyudu 3togu da daha soğuk günlerde giydireceğim çünkü üzerini hep açıyor