Asya77 kaç aylık bebeğiniz? İlk 3 ay için bu normal, anne için de bunaltıcı olabiliyor ama kuvvetli bir bağ kuruyorsunuz biraz daha sabır. Sonrası için emzik tutturma alıltırmaları yapabilirsiniz. Emzik büyük kurtarıcı. Kullanma diyen doktorlar da var , gece uykusunda kullanarak alışkanlığını sınırlandırabilirsiniz. Geceleri emzik kullanımı SIDS ihtimalini azaltıyor.