esra0301 benim 4 yaş ve 4 ylık çocuklarım var ikisi de çok kötü öksürüyor bebeğe ilaç vermiyorlar diğerine de etki etmiyor zaten bugün yatak odalarına buhar desteği vereceğim inşallah iyi gelir