Bayanlar ben bi borsa işine heveslendim ufak bi meblada girmeye karar verdim şuanda düşüşte hisse alsam mı almasam mı bilemedim bi arkadaşım şuan ortalık karışık bekle dedi ama birde buraya sorayım istedim düşmüşken alayım yükselirse diye 🙈 bilenler anlayanlar bana bi yardımcı olsa fikir verse