Merhaba sevgili anneler. Öncelikle nasılsınız? Umarım sizin için herşey yolundadır. Bir sorum olacak. Evden ne iş yapabilirim? Laptop var, internet var, 10 parmak F ve Q klavyem var ama ne iş var ne para var. Etrafımda herkes soruyor neden evden home ofis çalışmıyorsun diye. Sürekli ilanlara bakıyorum ama yapabileceğim iş sanki yok gibi. Müracaat edebileceğim bir iş bile yok sanki. Evden çalışmak zorundayım. Bebeğim 16 aylık. Bakacak kimsem yok ve eşimin bir başına çalışması artık yetmiyor. Evden satış yapayım dedim ama çevrem olmadığı için kimse bişey satın almadı. Bende geçime katkı anlamında yapabileceğim bir iş arıyorum ama eve mecburum işte. Aslında ben estetisyenim fakat mesleğimi yapamıyorum malesef. Dediğim gibi çocuğa kimse bakmıyor. Bakıcılara da güvenenem. Bu konuda sanırım bir yakınınız olmadan eliniz kolunuz bağlı öylece günleri deviriyorsunuz. Zaman geçiyor. Bu konuda bana yardımcı olabilecek biri var mı burda? Çok makbule geçer ve valla çok dua ederim yani size. Ne demişler kiminin parası kiminin duası…