Ozan_veli Selam kızlar 3 ay 13 gün önce normal doğum yaptım ilk regl kırkımın bitmesine 3 gün vardı oldum ve daha da olmadım bugünde kahverengi akıntı olmaya başladı acaba yine regl mi olcam yaşayanınız var mı bu arada emziriyorum
Friends Ozan_veli ben doğumdan 7 ay sonra regl oldum. Sezeryan oldum üstelik. Bu konuda açıkçası bir fikrim yok ama tahminimce 3 ay erken bir zaman regl olmak için. Belki rahim yeni yeni toparlıyordur kendini ki benim doktorum 1 yıl düzensizlikle olur sonra normalde döner demişti.
Ozan_veli Friends sagolun ben doğum yaptıktan 37.gun adet oldum 9 gün sürdü ebem vardı ona sordum adet olabilirsin dedi ve kanamam bayağı oldu bugünde kahverengi akıntı olmaya başladı acaba dedim